JUST přichází z přírody

Spolu to zvládneme

Spolu to zvládneme
14. duben 2020

Osobní kontakt se zákazníkem je naprostá podstata přímého prodeje. Mezi naše odborné poradce a zákazníky se však doslova ze dne na den vklínily roušky, rukavice, telefony a internet.

Když vláda České republiky vyhlásila 12. března 2020 nouzový stav, přijatá opatření naprosto změnila vše, nač jsme doposud byli zvyklí. Změnil se náš osobní a rodinný život, změnil se i způsob, jakým vykonáváme svá povolání. Po počátečních zmatcích většina z nás našla ztracenou půdu pod nohama. Společnost se začala pozvolna měnit. Úsměv kvůli roušce odezíráme z vrásek kolem očí. Při chvatném nákupu základních potravin v rukavicích občas vypadáme jako chirurgové. Zkoušíme si roušku a brýle nasadit tak, aby se nám nezamlžovala skla. Mažeme si ruce vysušené častým mytím a večer v zoufalství zkoušíme rozmasírovat obrysy respirátoru vytlačené do okolí úst a nosu. Ale nevzdáváme to.

Nouzový stav zvýraznil některé typické rysy přímého prodeje, jako jsou upřímný zájem o zákazníka, solidarita a pomoc těm, kteří to potřebují nejvíce. Izolace, v níž je třeba nouzový stav přečkat kvůli zmírnění šíření nákazy koronavirem, má na řadu lidí neblahý psychický dopad. O to raději si s poradci povídají, vzájemný kontakt se prohlubuje a nejednou tak vznikají nová přátelství. Nouzový stav nám tedy něco vzal, ale zase něco dal. Třeba šicí stroje. Naši poradci se s vervou pustili do vlastnoruční výroby roušek, ty se pak spolu s produkty JUST a Nahrin dostaly do celé České republiky. Poradci podarovali rouškami své blízké, zákazníky, kamarády a známé, ale i místní nemocnice a lidi v nich, na sociálních sítích jsme mohli spatřit celou plejádu veselých dětských, elegantních dospěláckých nebo minimalisticky jednobarevných roušek všech velikostí a střihů. Zahlédnete-li někde poradce či zákazníka s „firemní rouškou JUST“, jedná se roušku z módní kolekce 2018/2019 ušitou z našich kuchyňských ubrusů. Jediní, komu snad roušky neudělaly radost, by byli domácí mazlíčci. Po internetu začaly kolovat i fotografie zamračených psů a koček s rouškou na čumáčku. Zdá se, že humor má v Česku tuhý kořínek. Takže je nad slunce jasné, že to všichni zvládneme.

Pro mnohé lidi nouzový stav představoval také intenzívní IT rychlokurz. Naučili se používat pro ně úplně nové platformy, aby dovedli komunikovat mezi sebou. Koho mobilní a internetové aplikace neoslnily, spolehá se dál na starý dobrý telefonát. Odborní poradci našli nejedno velmi kreativní řešení, jak vaše objednávky vyřídit. Někteří vypadají při osobním předání produktů, jako kdyby chtěli cestou zpátky ještě nakoupit a při té příležitosti také vykrást banku. Schválně si zkuste nasadit roušku a sluneční brýle, poznají vás aspoň doma? Naše papírové tašky s objednanými produkty se k zákazníkům dostávají různě, například z okénka poradcova auta (samozřejmě ne za jízdy), přes parapet, přes plot atd. Najdou se však i výjimky, jako třeba truhla na dvorku rodinného domku fungující jako úschovna produktů i pošty. Odborní poradci k zachování naprosté čistoty objednaných produktů přistupují zodpovědně, často balíky s produkty otevírají v ochranných pomůckách a objednávky pro jednotlivé zákazníky kompletují do tašek až po opatrném sundání roušky a rukavic a po pečlivém umytí rukou.

Věříme, že nouzový stav společně úspěšně přečkáme, a opravdu nás těší, že odborní poradci našli cestu ke svým zákazníkům a přizpůsobili se situaci tak, aby jim i nadále mohli poskytovat objednané produkty a poradenství. A také děkujeme všem, kdo se rozhodli být aktivní a pomáhat.

Váš JUST CS

Foto: Jana Bajerová

Prohlížením těchto stránek souhlasíte s používáním cookies, které zefektivní procházení tohoto webu.