JUST přichází z přírody

Z hostitelky poradkyní

Z hostitelky poradkyní
22. říjen 2019

Produkty JUST a Nahrin pronikaly do života poradkyně Ivany S. pozvolna. Příběh je to pro JUST CS typický a pro ty, které přemýšlejí nad rolí hostitelky nebo poradkyně, jistě inspirativní.

Vzpomínám si, že když jsem v devadesátých letech ještě žila u rodičů, moje maminka se v Pohořelicích zúčastnila setkání s s JUSTem. Pořídila mi zde Měsíčkový krém na akné. Jeho vůně mne doslova uchvátila, skvěle působil, a tak jsem si jej oblíbila. Poradkyně paní Alena s námi zůstala v kontaktu, postupně jsme se seznámily s mnoha produkty. Dosud mezi naše nejoblíbenější produkty patří Olej z 31 léčivých bylin, San’Activ krém, EucasolTymiánový krém. Na party pořádané u nás doma vzpomínám ráda. Mamka napekla koláče, udělaly jsme jednohubky. Paní Alena připravila produkty, například řadu pro péči o nohy s nafukovacími bazénky pro koupel chodidel. Dodnes jsem jí vděčná za to, že pro nás vždy měla spoustu užitečných rad a praktických zkušeností, působila velmi přesvědčivě a její práce se pro mě stala velkou inspirací. Výrobky JUST mě zaujaly jako výborná alternativa nebo doplněk ke klasické péči.

V roce 2017 jsem dokončila studia speciální pedagogiky, začala jsem mít více volného času, a tak jsem se rozhodla vstoupit do JUSTu s paní Alenou. Školení, semináře a pravidelná setkání mne baví, člověk se hodně dozví. Jako poradkyně působím zejména mezi svými blízkými, kolegy učiteli, mými žáky a lidmi, se kterými se setkávám na cvičení jógy. Na speciální škole učím tělesně postižené děti v oboru brašnářství a moc ráda ve třídě používám Eucasol pro zničení všech nežádoucích bakterií a osvěžení vzduchu.

Dodnes si pamatuji na svoji první party, kterou jsem pořádala v Maršovicích, kdy jsem se chystala hosty zasypat přednáškou o mnoha produktech. Z diskuze však nakonec přirozeně vykrystalizovala pětice produktů, o nichž se pozvané dámy chtěly dozvědět více. Švagr nepozorovaně rozléval zákaznicím víno a všechny je opil. Ty se smály a příliš nevěnovaly pozornost mé přednášce. Jaké bylo moje rozčarování, když na party nakonec žádná objednávka nevznikla. O to větší bylo pak překvapení, když mi do týdne po party postupně dámy jedna po druhé zavolaly a produkty si objednaly (asi tedy poslouchaly). Nakonec z toho přeci jen byla objednávka! Dámy to potřebovaly promyslet a poradit se se svými partnery, prý kvůli cenám, které se na první pohled zdají být vysoké. Jakmile však produkty vyzkoušely na vlastní kůži, nedaly na ně již dopustit.

Při party si obvykle zvolím téma a pozvu tři až čtyři hosty, kteří by si mohli rozumět (podobné názory, životní etapa). Díky vlastním zkušenostem i školení od JUSTu dnes již vím, že nemám hosty zahltit velkým množstvím produktů nebo jim opakovat to, co již znají. Také už nedovolím švagrovi, aby mi opíjel zákazníky. Stačí jim naslouchat. Sami se ptají, co je nového nebo co by jim pomohlo s konkrétními potížemi.

Prohlížením těchto stránek souhlasíte s používáním cookies, které zefektivní procházení tohoto webu.